
Wie ben ik
Toen ik klein was kon ik het niet laten om tijdens de les in de hoeken van mijn schrift te tekenen. Beeldende vorming was mijn lievelingsvak op school. Na de middelbare school ben ik kunstgeschiedenis gaan studeren en in de tussentijd ben ik blijven tekenen en schilderen. Als vervolg op mijn bachelor heb ik de master Kunstgeschiedenis: educatie en communicatie afgerond.
Na een aantal jaar als kunstdocent te hebben lesgegeven, werk ik nu parttime als beeldend kunstenaar. Dit doe ik onder de naam Huisje vol kunst. Ik werk onder andere in opdracht en ik geef daarnaast workshops vilten. Hierin kan ik mijn liefde voor lesgeven kwijt. Op de website zie je een impressie van mijn werk. Ik teken, schilder, vilt en maak linosnedes.

